Dąbrowa Tarnowska dnia 18.12.2020r.
Zaproszenie do składnia ofert
Przetarg nieograniczony
// Nie podlega przepisom Ustawy - Prawo zamówień publicznych //I. Nazwa zadania:"Wykonanie i montaż nasad kominowych na kanałach wentylacji budynków mieszkalnych
wielorodzinnych w Dąbrowie Tarnowskiej"II. Zakres prac,Wykonanie i montaż izolowanych termicznie nasad kominowych na budynkach: - ul. Sikorskiego 1 - 22 szt.
- ul. Sikorskiego 2-17 szt.
- os. West 1 - 14 szt. w tym: 14 szt. 3-kanałowe
- os. West 2-18 szt. w tym: 18 szt. 3-kanałowe
- os. West 3-13 szt. w tym: 13 szt. okrągłe-wielokanałowe
- os. West 7-18 szt. w tym: 18 szt. 3-kanałowe
- os. West 8-24 szt. w tym: 16 szt. 3-kanałowe, 8 szt. 2-kanałowe
- os. West 9-18 szt. w tym: 16 szt. 3-kanałowe, 2 szt. 2-kanałowe
- os. West 10-11 szt. w tym: 8 szt. 3-kanałowe, 3 szt. 2-kanałowe
Technologia wykonania nasad: - izolacja wierzchniej części nasad kominów wentylacyjnych z wełny mineralnej,
- płaszcz zewnętrzny ochronny z blachy akryl-brąz RAL 8017,
- nowy daszek-deflektor
Termin realizacji zamówienia:
rok 2021 r.III. Terminy i sposób składania ofert1. Termin składania ofert:
01.02.2021r.2.Sposób składania ofert:
- poczta tradycyjna na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Dąbrowie Tarn.,
ul. Spadowa 8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
- Ofertę (formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami) należy składać w zamkniętym opakowaniu oznaczonym napisem:
" Wykonanie i montaż nasad kominowych na kanałach wentylacji budynków
mieszkalnych wielorodzinnych w Dąbrowie Tarnowskiej"
NIE OTWIERAĆ przed godz. 15.00, dnia 01.02.2021 r.3. W wypadku wysłania oferty pocztą za termin złożenia przyjmuje się datę otrzymania oferty, a nie datę
stempla pocztowego.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego bez udziału Oferentów.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane ii zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert:1. Ofertę należy złożyć korzystając z formularza ofertowego - załącznik nr I .
2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Do oferty należy załączyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
b) oświadczenie oferenta, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz kserokopia stosownych uprawnień w odpowiedniej specjalności osób przeprowadzających przeglądu,
c) wykaz przynajmniej trzech wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac zbliżonych co do zakresu
przedmiotowego zadania.
d) przynajmniej trzy referencje potwierdzające prace w tym zakresie,
e) kserokopii aktualnej polisy ubezpieczenia OC prowadzonej działalności,
f) zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2.
V. Dodatkowe informacje:1. Wszelkie dodatkowe potrzebne informacje można uzyskać w biurze Spółdzielni - Dział GZM lub telefonicznie pod numerem: 14 655-93-48. 14 655-93-63, kom. 604-276-889, e - mail:
smdt1@wp.pl2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej, bez udziału oferentów.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5. Termin realizacji zamówienia po podpisaniu Umowy.
6. Informacja o wyborze oferentów' zostanie przesłana na wskazany adres e-mail.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z oferentami.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo do unieważnienia
przetargu bez podania przyczyny.
Z poważaniem
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej
PREZES ZARZĄDU
Mariusz Micek
Załączniki:ZAPROSZENIE DO PRZETARGU (w formacie ".pdf")ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY (w formacie ".pdf")ZAŁĄCZNIK NR 2 - ZAPARAFOWANY WZÓR UMOWY (w formacie ".pdf")